 La Biblioteca Pública de la Coma-Cros de Salt participa a partir d’avui al Giroscopi Cultural de Figueres.L’equipament hi difondrà, entre altres, el Pla Local de Lectura Pública i informarà dels recursos i serveis de què disposa. El Giroscopi s’allargarà fins diumenge.
El Giroscopi cultural és la fira de les iniciatives culturals de les comarques de Girona i està organitzada per la Casa de Cultura de Girona. A banda d’activitats dirigides a professionals i tècnics de cultura, a partir d’avui divendres i durant tot el cap de setmana, s’instal·larà a la plaça Josep Pla una fira d’entitats i institucions per donar a conèixer al públic l’oferta cultural de les comarques de Girona.
La Biblioteca Pública participarà en aquesta fira amb un estand on, a través d’una fotografia panoràmica, es recrearà l’espai que ocupa la biblioteca a la Factoria Cultural Coma-Cros. A l’estand, s’informarà dels projectes que es porten a terme des de la biblioteca, com el Pla Local de Lectura Pública, els serveis als centres educatius o el projecte de les maletes viatgeres. Punts de llibre,guies de lectura, calendaris d’activitats, pòsters o algun exemplar de diaris del món són altres tipus de material que es podran trobar a l’estand.
Salt, 16 d’octubre de 2009 |