 Benvolguts,
Des de l’Agrupament Escolta i Guia Sant Cugat de Salt ens posem en contacte amb vosaltres per donar-vos una gran notícia: fem 50 anys !!!
Com podeu suposar, això es diu de manera fàcil, però si hi penseu detalladament veureu que és una cosa grossa, grossa, i grossa !!! Perquè al llarg d’aquests cinquanta anys són moltes les coses que hem fet i que hem passat; moltes les persones amb qui hem compartit coses; molts els records i les imatges que hem anat guardant, i sobretot, moltes les persones que hem anat passant pel cau.
Només per situar-vos és indispensable dir-vos que el nostre cau va néixer l’any 1959 i que des de llavors no ha parat de créixer.
Tot va començar a les golfes de sota el campanar de l’església Sant Cugat i després, al llarg dels anys,el cau ha passat per la quadra de Ca la Quela, la Rectoria,per Can Massana, per la Rectoria un altre cop,fins arribar a situarse on és ara:al Mas Llorens.
Perquè us feu una idea de com hem crescut i hem anat avançant, us hem de dir que al principi el cau va arrencar amb un grup de sis nois i un cap d’agrupament, i ara, al cap de cinquanta anys, som un centenar de nens i nenes, i nois i noies, acompanyats per un grup de vint caps.
Com us podeu imaginar, fer 50 anys no passa cada dia, i com és comprensible no es pot reduir la celebració d’aquest fet a un únic dia, per això, hem dissenyat una sèrie d’activitats i actes que es desenvoluparan al llarg de tot el curs 2009/2010 i que per poder-les dur a terme us necessitem.
El nostre objectiu és informar-vos del fet importantíssim que fem cinquanta anys i que ho celebrarem fent-nos sentir per tot el poble de Salt, i dir-vos que per poder fer-ho necessitem la vostra participació, les vostres ganes i la vostra illusió.
|